Freitag, 4. Mai 2012

Musikvideo von Luca Hänni

Am Samstag wurde der Schweizer Luca Hänni Deutschland sucht den Superstar 2012 und bereits heute erscheint sein erstes Musikvideo "Don't Think About Me".
 
 
Wie gefällt Euch das Video? Glaubt ihr Luca schafft den Durchbruch zum Superstar?

1 Kommentar:

  1. funktioniert den ned meistens alles so? meine mir puscht immer die vo mr meint mit ene dä meist erfolg zha.. mir tuet immer stärkste pferd im stahl fördere.. und das luca gwunne hät isch scho fast sicher ksi will alli meitli i en verliebt sind und natürli au den eher e platte vo em kaufet... hmm ob dä bohlen würkli den kauft isch froglich.. meine es lueget sooo viel die sendig und den isch hald interesse riiesig drum isch ja immer dä siegersong au en nummer 1 hit.. und den dä rest isch den eher gschicht..

    AntwortenLöschen